Starbucks zaprasza na Cappuccino w specjalnej cenie

150x110

Warszawa, 18 września 2012 r. – Już od dzisiaj wszyscy klienci Starbucks mogą cieszyć się pysznym Cappuccino z aksamitną mleczną pianką w specjalnej, promocyjnej cenie. Za kawę w rozmiarze tall zapłacą jedynie 6 zł, natomiast w rozmiarze grande – 7,50 zł. Promocja obejmuje wszystkie kawiarnie Starbucks w Polsce i potrwa do 31 października 2012 roku.

Cappuccino to aromatyczne espresso pokryte aksamitną mleczną pianką. Ta tradycyjna kawa jest jednym z ulubionych napojów klientów Starbucks, dlatego przygotowaliśmy dla nich specjalną promocję. Od poniedziałku do piątku, od otwarcia kawiarni do godziny 14:00, mogą oni kupić Cappuccino w bardzo atrakcyjnej cenie – za 6 zł w rozmiarze tall oraz za 7,50 zł w rozmiarze grande. Kawa ta z pewnością pobudzi nas z rana, dlatego świetnie nadaje się do śniadania. Będzie też idealna w ciągu dnia, kiedy czujemy, że potrzebujemy dodatkowego zastrzyku energii. Jako przekąskę do Cappuccino partnerzy Starbucks szczególnie polecają pyszne muffiny, z których firma słynie na całym świecie.

Jak wszystkie kawy z mlekiem oraz espresso dostępne w kawiarniach Starbucks, Cappuccino przygotowywane jest na bazie mieszanki Espresso Roast™, która posiada certyfikat Fairtrade. Oznacza to, że kawa jest uprawiana z poszanowaniem środowiska naturalnego i została zakupiona zgodnie z zasadami etyki. Wybierając kawę z certyfikatem Fairtrade, każdy wspiera organizację Fairtrade Labelling Organizations International oraz Starbucks w dążeniach do zapewniania lepszej przyszłości plantatorom posiadającym niewielkie plantacje i produkującym na małą skalę.

„Serdecznie zapraszamy wszystkich do odwiedzania naszych kawiarni i korzystania ze specjalnie przygotowanej przez nas na jesień promocji na Cappuccino. Ta pyszna kawa z pewnością umili nam każdy poranek czy spotkanie z przyjaciółmi i doda energii zawsze, kiedy będziemy tego potrzebować. Cappuccino doskonale smakuje samo, a także w połączeniu ze słodkimi lub słonymi przekąskami. Szczególnie polecamy je z naszymi słynnymi muffinami, które są świetną propozycją na słodkie śniadanie czy deser wczesnym popołudniem. Warto więc sprawić sobie taką małą przyjemność każdego dnia w drodze do pracy, szkoły czy na uczelnię” – powiedziała Ewa Bałys, koordynator ds. marketingu Starbucks Polska.
________________________________________

Informacja o Starbucks

W 1971 roku firma Starbucks Coffee Company zobowiązała się do pozyskiwania i palenia najwyższej jakości kawy arabica. Obecnie, dysponując kawiarniami na całym świecie, Starbucks Coffee Company jest wiodącą firmą w dziedzinie pozyskiwania, sprzedaży i palenia kawy. Opierając się na naszym zobowiązaniu i przyjętych przez nas wartościach, z każdym kubkiem kawy dostarczamy naszym klientom niepowtarzalną atmosferę i wyjątkowe wrażenia (Starbucks Experience). Aby dowiedzieć się więcej o Starbucks Experience zapraszamy do naszych kawiarni oraz na strony www.starbucks.com i www.starbucks.pl, a także na profil Starbucks na portalu Facebook.

Informacja o AmRest

AmRest jest największym niezależnym operatorem restauracyjnym w Europie Środkowo-Wschodniej. Zarządza restauracjami KFC, Pizza Hut oraz Burger King w Polsce, Czechach, Bułgarii, Serbii, Rosji i na Węgrzech, natomiast w Hiszpanii restauracjami La Tagliatella. AmRest jest również operatorem kawiarni Starbucks w Polsce, Czechach oraz na Węgrzech. Dodatkowe informacje na stronie www.amrest.eu.